Kommuniker effektivt med jeres brugere og kunder via telefon, e-mail eller chat – når som helst, hvor som helst, i én samlet frontdesk- og kontaktcenter-løsning for alle kommunikationskanaler.
Kommuniker effektivt på tværs af alle jeres kanaler
- Sæt henvendelser fra alle jeres kanaler i kø i én nem løsning
- Integrer nemt jeres Zylinc-løsning med anden software, CRM-systemer og helpdesk-systemer
- Skaler problemfrit – med Zylincs platformsuafhængighed kan I altid skifte til nye løsninger og stadig være sikre på, at jeres kontaktcenter-software vil integrere med dem
- Skift operatører når I vil – Zylincs løsning er udbyderuafhængig, så hvis I nogensinde vil skifte til en anden operatør, gør I bare det
- Håndter jeres opkald effektivt i en brugergrænseflade, der er skabt specifikt til frontdesk-personale og kontaktcenter-agenter
Kommuniker effektivt på tværs af alle jeres kanaler
Kommuniker effektivt med jeres brugere og kunder via telefon, e-mail, chat eller sociale medier – når som helst, hvor som helst, i én samlet frontdesk- og kontaktcenter-løsning for alle kommunikationskanaler.
- Sæt henvendelser fra alle jeres kanaler i kø i én nem løsning
- Integrer nemt jeres Zylinc-løsning med anden software, CRM-systemer og helpdesk-systemer
- Skaler problemfrit – med Zylincs platformsuafhængighed kan I altid skifte til nye løsninger og stadig være sikre på, at jeres kontaktcenter-software vil integrere med dem
- Skift operatører når I vil – Zylincs løsning er udbyderuafhængig, så hvis I nogensinde vil skifte til en anden operatør, gør I bare det
- Håndter jeres opkald effektivt i en brugergrænseflade, der er skabt specifikt til frontdesk-personale og kontaktcenter-agenter
Kom længere end Microsoft Teams' opkaldskø-funktioner tillader
Nem CRM-adgang
Slå information op om den, der ringer til dig i Teams, direkte i jeres CRM, med ét klik!
Fuldt overblik over tilgængelighed
Få fuldt overblik over dine kollegaers tilgængelighed med automatisk monitorering af deres kalendere, og få automatisk deres status til at ændre sig til optaget, når de taler i mobil.
Advanced call queueing
Queue your calls based on the skills or other characteristics of your contact center agents.
Fast and efficient call forwarding
Using our software you can transfer Teams calls much faster than when using Teams' original interface.
Easy CRM access
Check information about your Teams caller directly in your CRM - with one click!
Full presence overview
Have a full overview of your colleagues’ presence by tracking their calendars and have their status changed to busy whenever they are on a mobile call.
Foretrukket af kontaktcentre og receptioner verden over
Homepage Oct 2020
Skabt til at imødekomme alle jeres behov
- Avanceret køsystem (kompetencebaseret-, historisk baseret- og VIP-distribution)
- CRM-synkronisering
- Avancerede søgemuligheder: Søg efter kompetencer, afdelinger mv. ud over den normale søgning efter folks navne
- Wallboards og avancereret statistik om opkaldshåndtering
- Supervisor-funktioner (fx “lyt med”)
- Optag opkald til kvalitetssikring eller overholdelse af lovkrav
- GDPR-efterlevelse
- Fuldt oveblik over tilgængelighed (automatisk indhentning af status fra alle jeres enheder og kalendere)
- Nemme omstillinger
- CRM-synkronisering
- Al jeres kommunikation ét sted (telefon, e-mail, chat og sociale medier)
- IVR med mulighed for callback og indsamling af cifre
- Følg mig-mulighed
- Voice queue member – ring ind og log på dine køer fra en hvilken som helst telefon
- Brug vores mobil-app til at kommunikere effektivt på farten
- Omstil opkald til kollegaer med ét klik
- Få fuldt overblik over dine kollegaers tilgængelighed (kombineret tilgængelighed på tværs af enheder og kalendere)
Vi støtter Børns Vilkår
Hos Zylinc synes vi, det giver mening at give noget tilbage til samfundet, og særlig den mest skrøbelige del. Derfor er vi stolte af at støtte Børns Vilkår – NGO’en, som sørger for at børns stemmer bliver hørt og taget alvorligt.
Da flere og flere børn og unge kommunikerer med Børns Vilkår via SMS-beskeder, skiftede organisationen for nylig deres hovedkommunikationskanal fra opkaldshåndtering til SMS-håndtering. Det lod sig nemt gøre takket være Zylincs fleksible multikanal-løsning.