Jeres Zylinc-løsning kan skalere og tilpasses efterhånden som jeres behov, kommunikationskanaler og teknologi-platforme ændrer sig. Dét er vigtigt at huske, hvis I har haft jeres Zylinc løsning i et stykke tid:
Når vi taler med kunderne, viser det sig nogle gange, at de bruger deres Zylinc-løsning præcis, som de lærte at bruge den, da de fik den.
Det kan være helt fint, men I kan også gå glip af nyttige funktioner, hvis I bliver ved med at bruge jeres løsning på samme måde. Tiderne skifter jo. Hvis det er flere år siden, I lærte at anvende jeres Zylinc-løsning, er noget af dette sikkert sket siden dengang:
- Jeres publikums foretrukne kommunikationskanaler har ændret sig
- Jeres organisations måde at arbejde på har ændret sig
- Zylinc har indført nye funktioner, som kunne være rigtigt nyttige for jer
Tid – mangel på den – er den hyppigste grund til, at folk bliver ved med at arbejde, som de altid har gjort. Men tager I jer blot et øjeblik til at reflektere og få justeret jeres arbejdsgange til nutidens miljø, kan I ofte spare mange hundrede timer om året, og I kan sandsynligvis også komme til at levere endnu bedre service.