Så bliver data til information, som I kan handle ud fra …
Kan I planlægge og styre jeres kunde- eller borgerservice uden indsigt …?
I kan få:
- Tidslinje-baseret overblik over kø-belastninger og tendenser – det kan hjælpe med at afdække fx:
- Ændringer i henvendelsesmønstre
- Behov for justering af åbningstider
- Behov for mere personale
- Behov for IT-opgraderinger
- Indsigt i hvordan jeres enkelte afdelinger og agenter præsterer – essentielt ifm. kapacitetsplanlægning, medarbejderudviklingssamtaler, fastlæggelse af servicemål osv.
- Detaljer om hvordan individuelle henvendelser er blevet håndteret – nyttigt ifm. træning, analyse af effektivitet eller behandling af klager
- Før-og-efter indsigt i effekten af ændringer, kampagner mv.
- Nem rapportering til ledelsen – al rutinemæssig rapportering, men også alle de kvantitative data, man har brug for ifm. business cases
- Mulighed for at vise statistik i realtid på storskærme
Med en Zylinc-løsning kan interessenter på alle planer i jeres organisation udnytte viden om mængden og typerne af henvendelser, som I får, og måden I håndterer henvendelserne på.
Statistik
Zylinc Statistics Portal
Med Zylinc Statistics Portal får I fuld vugge-til-grav-statistik over alle typer henvendelser (telefon, chat og e-mail), målrettet de forskellige aspekter af netop jeres Zylinc-løsning.
I kan monitorere kø-belastninger, kommunikationskanaler, servicemål, KPIer osv., og I kan arbejde med udvalgte data i de medfølgende Microsoft Excel-skabeloner.
Zylinc Statistics Portal er en populær indgangsløsning til at komme i gang med at arbejde med statistik fra Zylinc-systemer.
Zylinc Advanced Statistics
Med Zylinc Advanced Statistics kan I alt det, I kan med Zylinc Statistics Portal, men I kan yderligere analysere og arbejde med data fra både jeres Zylinc-platform og fra andre PBX-kilder som BroadWorks, Cisco CUCM og Skype for Business.
I kan også både filtrere og udvælge data, helt ned til data om individuelle henvendelser, og I kan nemt sætte Zylinc Advanced Statistics op til automatisk at både generere og distribuere rapporter i standard- såvel som brugerdefinerbare formater.
Zylinc Advanced Statistics er ideel til organisationer der har behov for målrettet information og viden til at træffe de rigtige beslutninger.
I kan installere Zylinc Advanced Statistics on-premise, køre det i en privat sky, eller som en hosted løsning, og I kan integrere det med både CRM- og ERP-systemer og tredjepartsdatabaser.
Realtids-monitorering og -visning
Har I behov for at vise statistik i realtid, så relevante målgrupper kan holde øje med relevante informationer om jeres multikanal-kommunikation?
- Zylinc Statistics Portal inkluderer wallboards til realtids-visning af udvalgte statistikker
- Zylinc Advanced Statistics har brugerdefinerbare dashboards til realtids-visning af relevante statistikker til både analyse- og driftsmæssige formål
Uanset om I har brug for generelle overblik på storskærme i kontaktcentre eller målrettede overblik til beslutningstagere, uanset om I vil vise al data om et emne, eller kun data der overskrider en grænseværdi, så hjælper Zylinc jer med at få det vist.
Rapportering
Supervisors
Zylincs supervisor-funktioner, fx muligheden for at lytte med på telefonsamtaler, eller sågar bryde ind og tage del i dem, er nyttige i mange sammenhænge, fx når du skal oplære nye medarbejdere, når du skal bedømme kvaliteten af jeres service, eller hvis temperamenterne tager overhånd og en agent beder om din hjælp under en samtale.
Folk spørger ofte om …
Hvad er standardafvigelse?
Inden for statistik er standardafvigelse et udtryk for variationen i datasættet: hvor meget de enkelte data i datasættet afviger fra gennemsnittet. Standardafvigelsen fortæller dig altså i hvor høj grad, du kan stole på, at gennemsnittet er repræsentativt for de enkelte værdier bag gennemsnittet. Hvis du har en lav standardafvigelse, så kan du regne med, at gennemsnittet giver et ret præcist billede af datasættet. Har du en høj standardafvigelse, er det et tegn på en stor spredning i de enkelte tal der ligger til grund for gennemsnittet. I så fald er gennemsnittet selvfølgelig stadig rigtigt nok, men det er bare ikke særligt repræsentativt for de enkelte tal bag gennemsnittet.
Kontakt os
Telefon: +45 7023 2328
E-mail: info@zylinc.com