Unified help nu tilgængelig for alle
Vi har fjernet behovet for at logge ind på Zylinc unified help, så nu kan alle bruge vores prisvindende hjælp…
Vi har fjernet behovet for at logge ind på Zylinc unified help, så nu kan alle bruge vores prisvindende hjælp…
I denne artikel ser vi på, hvordan I kan håndtere almindeligt forekommende GDPR-scenarier i jeres Zylinc-løsning: Hvad gør I, når…
I den nuværende coronavirus-situation, hvor I kan forvente færre personlige henvendelser og mange flere telefoniske henvendelser, kan det være særligt…
Vi bliver tit spurgt om, hvordan man sætter en QoS (Quality of Service)-politik op for samtaler via VoIP (Voice over…
Er det rigtigt, når alle siger, at Microsoft Teams passer perfekt til borger- og kundeservice…? – Hvad er det egentlig,…
Mange af Zylincs brugere arbejder i det offentlige: Borgerservice, kommuner, stat osv. Hvis nogen af jer er blot det mindste…
“Firmaer der tilbyder omnikanal-support lukker sager tre gange så hurtigt, og deres kunder bruger 75% mindre tid på at vente…
Så har der igen været Zylinc-brugergruppedag. Denne gang blev dagen holdt på Munkebo Kro på Fyn. Ud over forskellige oplæg…
Vi skyder 2020 i gang med en video-serie om principperne bag de forskellige måder, man kan bruge Zylinc-løsninger til at…
86% af købere vil betale mere for en god kundeoplevelse. Klager kan være genvejen til at nå de købere. “Kundeoplevelse…
Joan Bosø er kvinden bag Zylincs populære brugertræning, hvor brugere bliver fortrolige med deres Zylinc-løsninger i deres eget trygge miljø.…
Engang havde jeg det med unified communications, som jeg nogle gange har det med et vådt stykke sæbe: Lige når…
I slutningen af august mødtes Zylincs brugergruppe til en varm og solrig dag fuld af erfaringsudveksling og inspiration på Hotel…
Flere Zylinc-klienter (Zylinc Attendant Console, Contact Center og Service Center) virker med de populære Busylight UC Alpha og UC Omega…
Når du arbejder med kundeservice-statistik, har du så nogensinde tænkt over, hvor meget du egentlig kan stole på gennemsnitstallene? For…
Bliver grisen federe af, at I vejer den? Forsvinder rotterne, fordi I tæller dem? Husk at stille jer selv de…
Når I skal integrere jeres kontaktcenterløsning med et CRM-system, et helpdesk-system, jeres egne proprietære systemer osv., har I brug for…
Regelbaserede chatbots har deres begrænsniger, men man sætte sig ud over dem. Mit forsikringsselskab har altid ydet enormt god kundeservice,…
Okker gokker, hvad er Docker? Og er det noget, du skal interessere sig for, hvis din organisation bruger større software-systemer?…
Spiller dialekt nogen rolle i call centre? Svaret er ja! Lad mig fortælle en anekdote: Jeg er dansker, men jeg…
Operationel statusmonitorering af Zylinc-løsninger, del 6 I denne post (den sidste i serien) ser vi på, hvordan du overvåger status…
Operationel statusmonitorering af Zylinc-løsninger, del 5 I denne post (nummer fem ud af seks i serien) ser vi på, hvordan…
Jeg læser jævnligt forskellige blogs om kundeservice og kundeoplevelsen (customer experience, CX). For nyligt læste jeg en post fra 2018,…
Operationel statusmonitorering af Zylinc-løsninger, del 4 I denne post (nummer fire af seks i serien), skal vi se nærmere på…
Når vi taler med vores kunder, viser det sig nogle gange, at de bruger deres Zylinc-løsning på samme måde, som…
Operationel statusmonitorering af Zylinc-løsninger, del 3 I denne post (den tredje af seks i serien) ser vi på den Linux-baserede…
Operationel statusmonitorering af Zylinc-løsninger, del 2 I denne post (den anden af seks i serien) kigger vi på tidssynkronisering af…
Operationel statusmonitorering af Zylinc-løsninger, del 1 Mange organisationer ønsker at kunne monitorere deres kritiske IT- og kommunikationsløsningers performance, så de…
I midten af januar mødtes Zylincs brugergruppe igen – denne gang med det hidtil højeste deltagerantal. Mødet, der varede fra…
Julen og den avancerede statistik er over os her hos Zylinc. Kontorerne er fulde af gran og juleudsmykning, og både…
Siden min sommer-post Hellerup er ikke noget ringe sted at arbejde på en augustmorgen … er morgenerne gradvist blevet koldere…
Zylinc støtter e-sport. I sidste weekend afholdtes GTR24h EEWC 2018-løbet på Fyn, og bilen, som Zylinc er sponsor for, gjorde…
Zylinc unified help er en af vinderne af UK Technical Communication Awards 2018! I mere end to årtier har den…
Den nye Zylinc-version indeholder mange nye og forbedrede funktioner, og vores udviklere har også rettet et antal fejl. Blandt de…
Zylincs hovedkontor på Strandvejen 104A i Hellerup, nogle kilometer nord for Københavns centrum, ligger blot to minutters gang fra stranden…
“Hvilken uge! Gang i Microsoft Intelligent Cloud og Microsoft Intelligent Edge! Og så er der nyt om Teams API og…
Zylincs løsninger er klar til at køre i skyen. Vi har efterhånden kunnet køre Zylinc-løsninger på Microsoft Azure i mere…
Hvis du en dag får brug for at kontakte support, fordi du har et problem med din Zylinc-løsning, kan du…
Den 23. maj 2018 var der atter møde i Zylincs brugergruppe. Denne gang var mødet henlagt til Sortebro Kro, der…
Vi har lige lanceret Zylincs nye hjælpesite. Zylinc unified help dækker en masse Zylinc-relaterede koncepter og procedurer med såvel videoer,…
Til årets andet Zylinc-brugergruppemøde mødtes deltagere fra mange forskellige Zylinc-kunder i Dragsholm Slots historiske omgivelser. Dragsholm Slot kan dateres helt…
Den 15. september samledes en masse dygtige og engagerede mennesker fra omkring 20 forskellige partnere til Zylinc partner-kickoff 2017 i…
Zylinc blev for nyligt den første danske løsningsleverandør til at blive certificeret i Skype for Business 2015 til Attendant Console…
I midten af maj mødtes 13 brugere af Zylincs løsninger på Bredal Kro nær Vejle for at netværke, udveksle ideer,…
Børns Vilkår har siden 1987 arbejdet for at sikre, at ingen børn i Danmark bliver svigtet – hverken af de…
For our CC/SC/AC users, Zylinc has developed a statistics module with reporting functionality and overview on call handling, efficiency of…
While most UC providers support standard capabilities far fewer has market adaptability – and markets are very different. In some…
While most UC providers support standard capabilities far fewer has market adaptability – and markets are very different. In some…
We just finished BroadSoft Connections in San Antonio, Texas and experienced an overwhelming interest. The team were busy with meetings…
This month we participated in Skype for Business User Days held at Hindsgavl Castle on Fyn.2 great days with workshops,…
Many companies in the small and medium sized businesses have experimented with moving all telephony to a mobile platform. For…
Delivering Unified Communication based on Zylinc At our recent Partner Kickoff, our long-term partner Atea presented the Atea Anywhere concept…
Our COO Henning Nielsen and Channel Management Director Lars Barthold Nielsen recently returned from a challenging 3 day networking tour…
Ultimate supervisor power, web clients, chat-to-video and clientless agents We are still very appreciative for the big interest shown at our resent…
Dette er begyndelsen på den nye Zylinc-blog, der vil fokusere på udviklingen af nye og fleksible servicecenter-, omstillings- og frontdesk-løsninger.…
Zylinc frigør teknologi og forbinder den moderne verden ved at give firmaer og organisationer innovative unified communications-løsninger. Zylincs fleksible løsninger…