I 2020 vil mange organisationer skifte til cloud. Mange af deres IT-systemer er måske allerede konverteret til cloud, men deres telefoni mangler typisk at blive konverteret. Det er her, Zylinc og Microsoft Teams kommer ind i billedet.
Microsoft Teams har en masse stærke funktioner til organisationer der vil forbedre deres interne og eksterne kommunikation. Men … Hvis man vil opnå et ordentligt kontaktcenter, der til fulde udnytter fordelene ved Microsoft Teams, skal man også have en kontaktcenterløsning, der forstår at udnytte de bedste funktioner i Microsoft Teams.
Med en kombineret Microsoft Teams- og Zylinc-løsning kan I bygge videre på Office 365-platformens styrker med nye funktioner som fx. kontaktcenter-klienter i desktop-, web- og mobilversioner.
En sådan kombineret løsning forbinder Office 365 med Microsoft Teams online-telefoni, andre Microsoft Teams-kanaler og en Zylinc-løsning der kører på Microsoft Azure – on-premise eller i en given private cloud.
Zylinc-kontaktcenteret viser status og tilgængelighed fra MS Teams. I kan besvare indkommende henvendelser direkte i MS Teams-klienten såvel som i Zylinc-applikationen, og I kan omstille henvendelser direkte til MS Teams-brugere.
I opnår kort sagt en køreklar, kombineret løsning baseret på Office 365 og MS Teams – en løsning der bare virker. Den kombinerede MS Teams- og Zylinc-løsning udgør en nem og fleksibel mulighed for organisationer, der vil have friheden til at arbejde når og hvor, der er behov for det – med mulighed for at vælge mellem desktop-, web- og mobileapplikationer.
MS Teams og tredjepartssystemer, som fx MS CRM eller finanssystemer, understøttes af både Microsoft og Zylinc. Det giver mulighed for at lægge en langsigtet cloud-strategi.