Zylinc tilbyder en bred vifte af forskellige bruger-applikationer, der hver især er målrettet forskellige miljøer og arbejdsgange. I kan altid finde én der passer til måden – eller måderne – I arbejder på. Vi har sågar en bruger-applikation, der praktisk talt er usynlig …
Windows Desktop
- Zylinc Attendant Console giver overblik over telefoniske henvendelser samt status på jeres organisations folk og resurser, kalenderaftaler mv. – nyttigt for receptionister og agenter der omstiller de fleste af de opkald, de modtager.
- Zylinc Contact Center er skabt til vidensarbejdere og agenter der selv klarer de fleste af de henvendelser, de modtager. Brugerfladen er lille og kompakt, så den ikke stjæler fokus fra andre programmer, men det er alligevel en kontaktcenterløsning der giver overblik over alle opkald, chat- og e-mailhenvendelser samt status på relevante køer og agenter. Når der er brug for det, kan man kalde et større vindue frem med status på jeres organisations folk og resurser, kalenderaftaler osv.
- Zylinc Service Center rummer det bedste fra begge verdener, Zylinc Contact Center og Service Center, i én samlet brugerflade der giver et komplet overblik over opkald, chat- og e-mailhenvendelser samt jeres organisations folk og resurser, kalenderaftaler osv.
- Zylinc Team Center gør livet lettere for teams, projektgrupper, og alle andre der arbejder sammen – et effektivt samarbejdsværktøj til at udnytte jeres organisations IP-telefoner.
Når det drejer sig om telefoni, kan brugerne se hvem der ringer, sætte opkald på hold, se medarbejdernes status (inlklusive mobilstatus), omstille opkald (både direkte eller hvor de taler med modtageren først), parkere opkald, notére opkald, viderestille telefoner osv.
Zylinc Team Center-effektivitetsudregner
Tid er en dyrebar resurse. Derfor er effektiv udnyttelse af tid et must på arbejdspladser i dag.
Sammenlignet med et almindeligt omstillingsbord, får organisationer der bruger Zylinc Team Center i gennemsnit frigivet:
- 5 sekunder hver gang nogen foretager et opkald
- 5 sekunder hver gang nogen skal slå et telefonnummer op
- 15 sekunder hver gang nogen ikke behøver at håndtere et ubesvaret opkald, fordi opkaldet ikke forblev ubesvaret med Zylinc Team Center
På et år kan det blive til mange timer.
Find ud af, hvor mange timer dit team potentielt kan få frigivet til andre og bedre formål end tidsspilde på et år med blot 200 arbejdsdage …
Web
- Zylinc Web Agent er det browserbaserede alternativ til Zylincs Windows desktop-applikationer. I får de fleste features fra desktop-verdenen, men fordi Zylinc Web Agent kører i en browser, kan I bruge den overalt uden at skulle installere klient-software, og I har altid den nyeste version. Zylinc Web Agent virker også på Macs.
Mobil
- Zylinc Mobile er en mobilapp der giver jeres mobile medarbejdere et realtids-overblik over kollegernes kalendere, kontaktdetaljer, status og tilgængelighed direkte på deres Android- eller iOS-smartphones.
I kan udvide Zylinc Mobile med muligheden for at arbejde på køer samt se status på agenter og køer.
Den usynlige ...
- Zylinc Voice Queue Member giver klientløs adgang til jeres Zylinc-løsning. Agenterne ringer simpelthen ind til løsningen, logger på deres telefonkøer, og udfører deres arbejde, inklusive avancerede ting som håndtering af callback osv., alt sammen via en IVR (Interactive Voice Response)-menu..
Folk spørger ofte om …
Kan jeg bruge Busylight med Zylinc?
Flere af Zylincs bruger-applikationer (Zylinc Attendant Console, Contact Center og Service Center) virker med de populære Busylight UC Alpha og UC Omega fra Kuando. Hvis du arbejder som agent i et kunde- eller borgerservicecenter, kan du automatisk få din Busylight til at vise din agentstatus.
Hvad er forskellen på en attendant console, et kontaktcenter og et servicecenter?
En attendant console er i princippet et avanceret omstillingsbord for telefoniske henvendelser, hvor agenterne omstiller ca. 95% af henvendelserne til andre.
I et kontaktcenter kan agenterne besvare andet end telefoniske henvendelser (fx henvendelser via chat og e-mail). I et kontaktcenter har agenterne også de fornødne værktøjer til at kunne besvare de fleste henvendelser selv, således at kun ca. 5% af henvendelserne behøver at blive stillet om.
Et servicecenter er en fusion mellem en attendant console og et kontaktcenter, med funktioner til besvarelse af henvendelser via telefon, chat og e-mail, men også med mulighed for hurtig og effektiv omstilling.
Telefon: +45 7023 2328
E-mail: info@zylinc.com