Da Toyota Danmark stod over for at skulle have en ny omstillingsløsning, involverede man de daglige brugere, receptionisterne, i beslutningen. Det resulterede i, at Toyota Danmark skiftede til Zylinc Attendant Console; en løsning der lever op til både behov og forventninger hos Toyota Danmarks ca. 85 medarbejdere.
Det er så nemt at bruge Zylinc Attendant Console, at receptionisterne intet problem har med at overlade omstillingen til andre kolleger, hvis de ansatte i receptionen fx skal holde afdelingsmøde.
Hemmeligheden bag succesen var helt klart brugerinddragelsen. En af de involverede receptionister var Lene Kriepke: “Vi havde et glimrende samarbejde med vores IT-afdeling. Det at vi kombinerede deres viden om teknologi med vores erfaring med arbejdsopgaverne resulterede i en rigtig stærk løsning. Det virkede fra dag et!”
“Med Zylinc Attendant Console har vi fået et system, der er brugervenligt og som fungerer rigtig godt – og som er så let at betjene, at alle i huset kan lære det,” siger Lene Kriepke.
Kontakt os
Telefon: +45 7023 2328
E-mail: info@zylinc.com