Teknologi der frigør
Vil I have unified communications til at understøtte jeres forretningsprocesser, dér hvor kommunikation spiller en kritisk rolle?
Vil I tilbyde bedre og mere effektiv kundeservice?
Vil I bruge jeres organisations resurser mere effktivt?
Vil I genbruge information der allerede findes i jeres organisations systemer?
Zylinc udvikler markedsledende produkter til omstillinger, receptioner og alle slags call centre, servicecentre og kontaktcentre – til både mobile og stationære medarbejdere.
Alle Zylincs produkter er åbne og lavet til opfylde organisationers behov for at bygge broer: At bygge bro mellem jeres brugere/kunder og de medarbejdere, der arbejder med at servicere dem. At bygge bro mellem jeres ansatte. At bygge bro mellem jeres forskellige systemer og jeres forskellige typer af data. At bygge bro mellem teknologier.
Det er derfor, vi siger, at Zylinc er teknologi der frigør.
Zylinc Presentation Video
Fakta om Zylinc
Zylincs historie
Renés mål var at skabe en virksomhed der konstant beskæftiger sig med de nyeste teknologier inden for unified communications; en virksomhed der kan udvikle og levere innovative forretningsløsninger, hvor IT og kommunikation mødes.
Siden dengang er Zylinc vokset hurtigt, og Zylinc har ofte været på Børsens Gazelle-liste over Danmarks hurtigst voksende virksomheder.
Det er lykkedes Zylinc at tiltrække højtuddannede og dygtige medarbejdere med absolutte spidskompetencer inden for de relevante teknologier.
En eksperts syn på Zylinc
Morse stod i spidsen for etableringen af det anerkendte MIT Enterpreneurship Center i USA, og han var den første direktør for centret. Kenneth P. Morse er tillige formand for Entrepreneurship, Innovation and Competitiveness på Delft University of Technology i Holland samt gæsteprofessor på ESADE Business School i Spanien.
“Zylinc er en af de mest lovende virksomheder, jeg er stødt på. Selv om virksomheden er forholdsvis nyetableret, har Zylinc allerede vist sig at være en profitabel og levedygtig virksomhed med lovende fremtidsudsigter. Virksomheden har en sund økonomi; den er gældfri og uden ekstern finansiering. Det er højest usædvanligt og vidner om et stærkt ledelsesteam. René har gjort det før, og han kender vejen til succes med en global virksomhed. Han har samlet et A-hold til at føre en rigtig god idé ud i livet.
Zylinc adresserer de fundamentale udfordringer, mange virksomheder står over for i dag: Hvordan kan en virksomhed give den bedste kundeoplevelse og samtidigt spare penge på bundlinjen? Zylinc’s løsninger og produkter gør det muligt, fordi de nytænker konvergensen af informations- og kommunikationsteknologi. Globalt er der mere end 100 mio. private og offentligt ansatte, der kan få gavn af Zylinc’s produkter og løsninger. Virksomheden har derfor et meget stort potentiale.
God kundeservice er den vigtigste konkurrenceparameter. Zylinc’s løsninger hjælper virksomheder med at kunne yde den bedst mulige kundeservice, men effektiv kundeservice kræver hurtig adgang til præcis og relevant information, mens transaktionen mellem kunde og virksomhed er i gang. Kunder ønsker hurtige og korrekte svar på deres spørgsmål, når de kontakter deres leverandør af produkter og ydelser. Zylinc’s løsninger gør lige præcis dét muligt ved på en ny måde at føre informations- og kommunikationsteknologi sammen.
Zylinc’s løsninger øger medarbejdernes produktivitet, hvilket i sig selv resulterer i et særdeles attraktivt investeringsafkast.
De største gevinster ligger dog i maksimering af de enkelte kunders værdi, idet alle virksomhedens medarbejdere bliver i stand til at yde personlig kundeservice til gavn for kundeloyaliteten.
Zylinc optimerer virksomheders investeringer i teknologi gennem integration af infrastrukturer til telefoni, IT, e-mail, kalendere og video. Jeg synes især det er interessant, at Zylinc’s løsninger er non-invasive og dermed har lav risikoprofil. Løsningerne er nemme at implementere, og så er de skalerbare, hvilket er en fordel for enhver virksomhed i vækst.”
Zylinc sætter nye standarder for kundeservice
Zylincs vision
Vi sætter nye globale standarder for virksomheders og organisationers evne til at levere optimal personlig service til deres kunder. Zylinc leverer de bedste løsninger til håndtering af personcentriske forretningsprocesser, både eksternt i forhold til kunderne og internt mellem medarbejderne.
Zylincs mission
Vi arbejder tæt sammen med store virksomheder og organisationer, der ønsker at forbedre deres kunders serviceoplevelse og deres medarbejdernes produktivitet. Vi udvikler og implementerer løsninger, der skaber varige forretningsmæssige fordele i form af højere kundeloyalitet gennem bedre personlig service, samt større effektivitet og lønsomhed i personcentriske forretningsprocesser.
Folk spørger ofte om …
Hvor mange bruger en Zylinc unified communications-løsning?
Mere en 2.000.000 brugere fordelt over mere end 400 installationer bruger en Zylinc-løsning.
Kontakt os
Telefon: +45 7023 2328
E-mail: info@zylinc.com