“Zylincs opslagsløsning dækker præcist de huller, vi havde i forbindelse med vores call center, nemlig opkald direkte til vore salgsmedarbejdere. Vi havde brug for en løsning, der kunne lede opkald til salgsafdelingens hovednummer hurtigt og præcist hen til de medarbejdere, der kender kundens situation og behov …,” siger Bjørn Klepsch.
“… men løsningen skulle samtidig kunne integreres med vort CRM-system, så medarbejderen har kundens data på skærmen, inden han eller hun tager opkaldet. Er opkaldet fx fra en investor, der er interesseret i en bestemt type aktier, bliver realtidskurserne på de aktier automatisk kaldt frem.”
“Er det en kunde som tidligere har kontaktet banken med et spørgsmål, kan salgsmedarbejderen med det samme se, hvad det gik ud på, og hvem der tog sig af opgaven. Det er altså muligt at trække på både interne og eksterne resurser.”
“For kunderne betyder det selvfølgelig en langt bedre service, som er rettet specielt til dem og deres behov. De kommer hurtigere igennem til den rette person og skal ikke oplyse kontonummer eller andre detaljer for at blive betjent. Salgsmedarbejderen kan straks tage sig af det, som kunden ringer om, og skal ikke bruge tid på at spørge kunden om noget, banken allerede ved.”
Ud over automatisk at finde information i CRM systemet, sørger Zylinc-løsningen også for at indsamle data om opkaldene: Hvornår de kom ind, hvor længe de varede, hvilke emner der blev gennemgået osv.
Det er også muligt at ekskludere lokale opkald og at sende opkald fra ukendte numre direkte videre til bankens call center. Hvis Zylinc-løsningen ikke genkender nummeret, kan medarbejderen hurtigt oprette vedkommende som ny eller potentiel kunde, afhængigt af forholdene.
“Det er en intelligent måde at håndtere opkald på. Med Zylinc fik vi netop den løsning, vi har brug for, både nu og på sigt,” fortæller Bjørn Klepsch. “Baseret på kundens nummer kan samtalen gå direkte til den rigtige medarbejder, som kan yde den optimale service, fordi alle data er lige foran ham eller hende på skærmen.”
Saxo Bank er også meget positive i forhold til Zylinc som teknologipartner: “Vi har haft en god dialog med Zylinc hele vejen igennem, og vi er godt tilfredse, både med den rådgivning vi fik, og med det endelige resultat.”
“Systemet er problemfrit integreret med Microsoft CRM og fungerer upåklageligt. Tilfredse kunder og god kundeservice er alt eller intet for en bank, så det er afgørende, at vore medarbejdere har de bedste værktøjer til deres rådighed, og det har de med Zylinc-løsningen,” konkluderer Bjørn Klepsch.
Med kunder verden over er Saxo Bank helt fortjent anerkendt internationalt for deres fremragende service og teknologier.