Disse højt kvalificerede telco-partnere samarbejder med Zylinc:
Scale er en fleksibel IP-telefoniløsning der tilbyder funktionalitet svarende til en traditionel PBX. TDC sørger for al teknik og drift på vegne af kunderne, som så ikke behøver at investere i hverken hardware, software eller løntunge teknikere. Scale er cloud-baseret. Det betyder, at brugerne tilgår løsningen som en web-service.
Med Scale for virksomhedskunder en velfungerende hosted IP-løsning. TDC hoster løsningen og tager sig af implementering og drift. Kunden undgår såvel ufordringen ved at skulle installere og drifte udstyr og software on-premise som investeringer, tekniske udfordringer, vedligehold osv. Med Scale betaler unden for præcis den funktionalitet, der er brug for – hverken mere eller mindre. I kan nemt udvide eller indskrænke Scale-løsningen, og tilpasse den jeres aktuelle behov.
Scale inkluderer fuld integration af mobiltelefoner. Mobilerne integreres som lokale numre, og medarbejdere der har både en IP-telefon og en mobiltelefon, får samme lokalnummer til begge telefoner. Kunderne kan administrere deres TDC Scale-løsning gennem TDCs selvbetjeningsløsning.
Scale powered by Zylinc: Scale giver brugerne den grundlæggende telefonifunktionalitet, men for at jeres virksomhed kan få større konkurrencefordele, har I brug for en mere avanceret løsning der smelter jeres virksomheds telefoni sammen med jeres øvrige forretningssystemer. Dét er lige præcis, hvad Zylinc gør.
I mange år har Zylinc leveret forretningsløsninger til organisationer med on-premise unified communications-løsninger. Vi vil blive ved med at gøre dette, da en del organisationer stadig foretrækker at gøre tingene på den måde, selvom det kan være krævende, hvad angår resurser, investeringer og teknisk personale.
Men …: TDC kan levere Zylincs forretningsløsninger kombineret med Scale. På den måde kan jeres organisation få nem og hurtig adgang til avancerede unified communications-løsninger som giver jer konkurrencefordele og markant øger jeres effektivitet.
Scale Powered by Zylinc giver en transformation, der vægter mennesker over processer. Jeres medarbejdere kan øge deres produktivitet, og I kan hurtigt omstille jer til nye behov og ønsker i markedet. I opnår øget kundeloyalitet og -fastholdelse gennem forbedret service, oven i købet med færre omkostninger. Med Scale powered by Zylinc betaler I præcis for de funktioner og det antal brugere, I har brug for.
Zylinc’s solutions increase the value of Telenor Statusplan 2 subscriptions, and make intelligent use of the mobile status in Zylinc Attendant Console and Service Center to let receptionists queue calls to your busy mobile phone.
No matter which Zylinc application you use, you can view your colleagues’ mobile status. If you use Zylinc Mobile, you can get notified when your colleague’s available again, so you can call them directly from Zylinc Mobile that has a built-in colleague status overview.
Zylinc’s solutions increase the value of Telia Mobiz Probiz subscriptions, and make intelligent use of the mobile status in Zylinc Attendant Console and Service Center to let receptionists queue calls to your busy mobile phone.
No matter which Zylinc application you use, you can view your colleagues’ mobile status. If you use Zylinc Mobile, you can get notified when your colleague’s available again, so you can call them directly from Zylinc Mobile that has a built-in colleague status overview.
Folk spørger ofte om …
Hvad er en PBX?
PBX står for Private Branch Exchange, et privat telefonnetværk til brug i et firma eller anden organisation. PBXen håndterer interne samtaler mellem brugerne i organisationen, og stiller eksterne linjer til rådighed for samtaler ud af huset. En PBX kan være en fysisk hardware-enhed, men flere og flere PBXer er rene software-platforme.