Zylinc tilbyder forskellige kurser og services målrettet slutbrugere, både online og hos brugerne selv.
Se mere om kurserne her på siden.
Kontakt Zylinc for information om tilgængelige kursusdatoer og priser.
Zylinc tilbyder forskellige kurser og services målrettet slutbrugere, både online og hos brugerne selv.
Se mere om kurserne her på siden.
Kontakt Zylinc for information om tilgængelige kursusdatoer og priser.
Kurset er henvendt til receptionister og andre brugere af Zylinc Attendant Console. Kurset vil gennemgå applikationen i detaljer og klæde dig på til at modtage opkald, fremsøge medarbejdere og omstille opkald. Omfatter også mere avancerede funktioner som administration af køer, årsagskoder og statistik.
Kurset er henvendt til receptionister og andre brugere af Zylinc Contact Center. Kurset vil gennemgå applikationen i detaljer og klæde dig på til effektivt at håndtere flere forskellige typer henvendelser som agent. Du vil også lære, hvordan man får overblik over belastning på køer og andre agenters status.
Kurset er henvendt til receptionister og andre brugere af Zylinc Service Center. Kurset vil gennemgå applikationen i detaljer og klæde dig på til at modtage og omstille opkald, fremsøge medarbejdere samt gennemgå mere avancerede funktioner som administration af køer, årsagskoder og statistik. Du vil desuden lære, hvordan man effektivt håndterer flere forskellige typer henvendelser, samt hvordan man får overblik over belastning på køer og andre agenters status.
Kurset er målrettet kontormedarbejdere, teams, projektgrupper og andre medarbejdere der bruger Zylinc Team Center. På kurset vil du lære at søge kollegaer frem, se deres tilgængelighed, at modtage egne og kollegaers opkald, samt hvordan man omstiller opkald til andre.
Kurset er henvendt til receptionister og andre brugere af Zylinc Mobile. Kurset vil gennemgå appen i detaljer og klæde dig på til at modtage opkald, fremsøge medarbejdere og omstille opkald.
Kurset er henvendt til superbrugere, supervisors og andre brugere af Zylinc Advanced Statistics. Kurset vil gennemgå flere forskellige rapporter og vise dig, hvordan du kan få overblik over organisationens opkaldsmønstre mv.
Kurset er henvendt til supervisors, teamledere og/eller chefer for kundeserviceafdelinger eller kontaktcentre. På kurset vil du få en grundig gennemgang af de basale funktioner i produktet med det formål, at du føler dig tryg ved produktet, og klar til at administrere og betjene det.
Kursusinstruktøren er til stede ved idriftsættelsen af den nye kommunikations-løsning og står til rådighed for medarbejderne. Dette giver en god psykologisk opbakning til de medarbejdere, der udsættes for en ændring i det primære arbejdsværktøj, og I vil hjælpes hurtigt op ad indlæringskurven.
Deltagerne skal have gennemført en forudgående uddannelse i relevante produkter.
Telefon: +45 7023 2328
E-mail: info@zylinc.com