Sådan klarer vi kundeservice under Coronakrisen
Mød nogle af vores kunder og brugere og se hvordan og hvorfor de bruger Zylinc
SYDBANK-ANSATTE
Sydbank har brugt Zylinc-løsninger i mange år. Fem af bankens ansatte fortæller, hvordan de opretholder et højt kundeserviceniveau under Coronakrisen.
RECEPTIONIST
“Det virkede fra dag ét!”
Toyoyta Danmark involverede de daglige brugere i beslutningerne om deres nye omstilling, og det betalte sig
SYSTEM MANAGER
“En af vores kunder sparede 500.000 minutter på et år”
Full-service IT-hus for den finansielle sektor anbefaler Zylinc til deres kunder, bankerne, og det er der flere gode grunde til …
IT-KONSULENT
“Zylincs administrations-portal fungerer rigtigt godt med dens webinterface. Den er meget overskuelig.”
Det er nemt at styre en Zylinc-løsning i den web-baserede administrationsportal, siger en erfaren Zylinc-administrator fra den offentlige sektor
PPROJEKTINGENIØR
“Den bedste kompliment til systemet er egentlig, at man dårligt nok bemærker det. Det er der bare, og det virker upåklageligt”
Nogle gange behøver en vinderløsning ikke at løbe med al opmærksomheden
PROJEKTLEDER, PROCESOPTIMERING
“Kollegaoverblikket i Zylinc-løsningen opfylder vores krav helt perfekt.”
Bank har store fordele af at integrere kalenderfunktioner med IP-telefoni
IP-ARKITEKT
“Det er en intelligent made at håndtere opkald på”
På baggrund af nummeret på den der ringer, går opkald til den rigtige medarbejder, som kan yde den bedst mulige kundeservice fordi han eller hun med det samme kan se alle relevante CRM-data om kunden på sin skærm
TEAMLEDER
“Som agent på Zylincs systemer, oplever man helt klart, at de er opbygget på en logisk og let måde. Det er let at finde informationer frem i systemet, fordi det integrerer med de systemer, vi ellers benytter.”
Zylincs evne til at integrere med tredjepartssystemer og leve op til fremtidige krav til sociale medier, chat og e-mail gør livet lettere for bank og dens kunder
KUNDESERVICECHEF
“Vi ønskede helt nye typer af funktioner, for vi oplevede, at kunderne efterspurgte andre former for service end tidligere. Zylinc var dygtige til at udvikle produkter med udgangspunkt i vores behov.”
Bank arbejdede sammen med Zylinc om at udvikle en krydsning mellem et omstillingssystem og kontaktcenterløsning. Nu kan banken med lethed kan håndtere 100.000 henvendelser om måneden.
ZYLINC COO OG SPONSOR
“BørneTelefonen har haft færre mistede og ikke-servicerede opkald efter installationen af Zylinc Service Center”
Zylinc hjælper Børns Vilkår med at hjælpe børn, unge og forældre
BANKDATA
Leverandør af IT-løsninger til finanssektoren ønskede en UC-løsning der matchede deres forretningskrav. Eksisterende løsninger var ofte målrettet de amarikanske og oversøiske markeder, men Bankdata ønskede en UC-løsning der kunne understøtte og forbedre kundeservice efter den nordiske model.
MIDDELFART KOMMUNE
Kommunens agenter og receptionister er rigtigt glade for deres Zylinc-løsning
HEAD OF IT OPERATIONS
“En intelligent og fremtidssikret løsning”
Renault Sport Racing (UK), en del af den berømte franske bilproducents afdeling for motorsport og high performance-biler, er gået sammen med Zylinc om en high performance-kontaktcenterløsning
SERVICECHEF
“Jeg finder altid noget i statistikken, jeg kan agere på”
Zylinc Advanced Statistics hjælper Arbejdernes Landsbank med at skabe overblik og gøre data til information, som kan føre til handling og gøre en positiv forskel for banken og dens kunder
RECEPTIONIST
“Zylinc er et supernemt system at navigere rundt i”
Reception i kommune har opnået mange håndgribelige fordele med deres Zylinc-løsning, bl.a. personlige velkomstbeskeder og nem søgning på tværs af alle afdelinger og medarbejdere
IT-CHEF
“Jeg sparer tid hver måned”
Siden Docrates Hospital fik deres Zylinc-løsning, er antallet af ubesvarede opkald faldet til 1/10 af, hvad det var før
HOTLINE MANAGER
“Zylinc Contact Center er kommet til at indeholde mange funktioner, der hjælper os med at levere høj service”
Brugerne af Sydbanks eksterne hotline får en god serviceoplevelse gennem en løsning som Zylinc udviklede i tæt samarbejde med banken
PROJEKTLEDER
“Zylinc matcher vores strategiske valg”
Toyota Denmark bruger Zylinc Mobile Operator på deres strategiske valg af firmatelefon, iPhonen
DE MONTFORT UNIVERSITY
Et førende britisk universitet har med Zylinc markant forbedret deres håndtering af henvendelser
Kontakt os
Telefon: +45 7023 2328
E-mail: info@zylinc.com