Vidensbaser og andre opslagsværker er enormt nyttige at have adgang til, når man skal yde den bedst mulige service.
Mange banker og andre private organisationer integrerer opslagsværker med deres Zylinc-løsning, men det kan være relevant for alle. Her er et eksempel fra det offentlige:
Selvbetjening.nu er et opslagsværk, der gør det muligt for medarbejdere i det offentlige at se præcis hvilke informationer de skal give, når en borger efterspørger en bestemt ydelse eller er gået i stå i en selvbetjeningsløsning.
Med Zylinc-funktionen Click-to-Transfer kan I integrere selvbetjening.nu med jeres Zylinc Contact Center- og Zylinc Service Center-løsninger. Dermed vil I opnå meget målrettet og tidsbesparende sagsbehandling, når Borgerservice skal omstille telefoniske henvendelser til andre afdelinger.
Med ét klik inde i selve selvbetjening.nu stiller Zylinc-løsningen automatisk borgeren om til:
- en anden telefonkø
- en anden medarbejder eller
- et andet telefonnummer
Når I omstiller henvendelsen medfølger der automatisk historik. Den viser, hvilke opslag Borgerservice-medarbejderen allerede har foretaget i selvbetjening.nu.
Kollegaen, der skal overtage henvendelsen, kan altså med det samme se, hvad Borgerservice allerede har gennemgået med borgeren. Derudover kan Borgerservice-medarbejderen tilføje kommentarer til den kollega der skal overtage henvendelse.