Uanset kommunikationskanal kombinerer Zylinc håndtering af henvendelser med realtids-overblik over relevante kolleger, kalendere, resurser osv.
I ved altid, hvornår folk er tilgængelige – selv i store organisationer.
- Enhver enhed: Brug bordtelefon, headset, mobil eller softphone som I vil
- Alle de basale funktioner: Varm og kold omstilling, viderestilling, notering, sæt-på-hold osv.
- IVR: Tilbyd valg gennem Interactive Voice Response-menuer
- Opslag: Få vist relevante data fra CRM-systemer osv. når I besvarer opkald
- Velkendt stemme: Lad opkald gå til den medarbejder der hjalp brugeren sidst
- Callback: Tilbyd at ringe tilbage, så folk ikke skal vente i kø, evt. med mulighed for at indtale en besked
- Kampagner: Planlæg og udfør mange opkald effektivt når I skal lave kampagner osv.
- Optagelse: Optag samtaler ifm. kvalitetssikring, træning eller truende adfærd
- Følg mig: Besvar og omstil opkald uden at være nødt til at side ved computeren
- Klientløs: Mulighed for at arbejde helt uden klient-software – I logger på via en IVR-menu og kan så håndtere opkald, selv med avancerede features som fx callback
- System-uafhængigt: Brug Skype for Business eller en hvilken som helst anden løsning via XMPP
- Opslag: Få vist relevante data fra CRM-systemer osv. når I besvarer chat-henvendelser
- Send den videre: Send chat-henvendelser videre til kolleger med specialviden
- Effektivitet: Indsæt standardmeddelelser, hilsner osv. med ét klik
- Velkendt stil: Lad henvendelser gå til den medarbejder der hjalp brugeren sidst
- Multi-chat: Udnyt tiden bedre ved at håndtere flere chat-sessioner samtidigt
- System-independent: Use Skype for Business or any other solution through XMPP
- Lookup: Display inquirer details from CRM systems, etc. when you answer chat inquiries
- Forward: Pass inquiries on to colleagues with special skills or knowledge
- Efficiency: Quickly insert standard greetings and messages
- Familiar tone: Make chat sessions go to the colleague who has helped the inquirer before
- Multi-chat: Handle multiple chat sessions simultaneously for maximum efficiency
Folk spørger ofte om …
Hvad er unified communications?
Unified communications (UC) gør det muligt for vidensarbejdere, kundeserviceagenter, borgerservicemedarbejdere og receptionister at håndtere alle former for kommunikationskanaler i én samlet multikanal-løsning. Det skaber meget højere effektivitet og hjælper til at give brugerne en meget bedre serviceoplevelse.
Kontakt os
Telefon: +45 7023 2328
E-mail: info@zylinc.com