Så har der igen været Zylinc-brugergruppedag. Denne gang blev dagen holdt på Munkebo Kro på Fyn.
Ud over forskellige oplæg og præsentationer fra Zylinc kunne deltagerne opleve en ekstern taler, Brian Vang fra Dialog+, levere et meget engageret indlæg om kunde-/borgerservice og kommunikation.
Vidste du fx, at mens omkring 80% af interviewede organisationer mener, de leverer rigtig god service, er det blot omkring 8% af deres kunder der oplever, de modtager rigtigt god service? Det er altså en enorm forskel i opfattelsen. Brian kaldte det da også for et delivery gap, og kom med praktiske råd til, hvordan man udligner forskellen.
Det meste af eftermiddagen var helliget tre separate spor, som deltagerne frit kunne shoppe rundt mellem efter behov og interesser:
- Brugeroplevelse og -træning
- Teknik
- Kundeservicens rolle i forretningsudvikling
En dag med masser af interessante diskussioner og erfaringsudvekslinger samt en meget stor interesse for at høre om Zylincs cloud-løsninger.
Tusind tak til alle de mange deltagere for jeres store engagement!
Er du Zylinc-bruger, og vil du gerne udveksle viden med andre superengagerede borger- og kundeservicefolk? Har I lavet nye spændende servicetiltag i jeres organisation, som du gerne vil fortælle om? Vil du møde de folk, der laver Zylinc-løsningerne? Har du input eller ideer til nye funktioner? Eller vil du allerhelst bare lytte og suge til dig af andres erfaringer fra hverdagen?
Der er plads til alle i brugergruppen, og du skal blot sende en mail til gruppens koordinator Dorte, hvis du vil være med. Det er helt uforpligtende, du binder dig ikke til noget. Gruppen arrangerer møder omkring en gang hvert halve år, og vi lægger bevidst møderne forskellige steder i landet fra gang til gang, så alle får en chance for at deltage. Gruppen har også sit eget online-forum.
Vi ses!