I midten af maj mødtes 13 brugere af Zylincs løsninger på Bredal Kro nær Vejle for at netværke, udveksle ideer, drøfte forretningsprocesser og tale om, hvad de gerne vil have fra Zylinc i fremtiden.
Brugergruppen, også kaldet en ERFA-gruppe, er etableret af Zylinc, som også stod for at arrangere det praktiske som stedet, maden og forfriskningerne i løbet af dagen, men ejerskabet af gruppen er ellers helt og holdent medlemmernes.
Fem repræsentanter fra Zylinc deltog, men primært for at observere, svare på spørgsmål og tage sig praktiske ting – og såmænd også tilskadekomne, fordi en af Zylinc-repræsentanterne var så uheldig at få velkomstbanneret i hovedet …
Deltagerne var meget engagerede og fast besluttede på, at få brugergruppen skudt godt i gang på dette dens første møde, og man diskuterede livligt i løbet af dagen, under den efterfølgende bedre middag, og et stykke ud på aftenen.
To hovedtemaer viste sig i løbet af dagen:
- Integration mellem Zylinc og andre løsninger for at opnå det bedst mulige overblik og sætte medarbejdere i frontlinjen i stand til at afklare og lukke henvendelser hurtigt og effektivt
- Statistik omkring brugen af ens Zylinc-løsning, så call center-ledere kan vurdere performance, træffe beslutninger på de rigtige grundlag samt nemt rapportere til topledelsen
Tilfredsheden med mødet var så udbredt, at der allerede et planlagt endnu et møde til efteråret. I mellemtiden kan gruppens medlemmer fortsætte med at udveksle viden og ideer gennem gruppens LinkedIn-forum.
Og hvad med Zylinc-medarbejderen der fik banneret i hovedet? Han tog det meget fattet. Efter et par sting på sygehuset var han klar igen, og han endte med at være lige så tilfreds med mødet som resten af deltagerne …
Hvis du er interesseret i at kunne give udtryk for dine meninger og ønsker som medlem af brugergruppen, skal du blot kontakte Dorte Groth på dgr[at]zylinc.com.