Når vi taler med vores kunder, viser det sig nogle gange, at de bruger deres Zylinc-løsning på samme måde, som de lærte at bruge den, da de fik den.
Det kan være helt fint, men I kan også gå glip af nyttige funktioner, hvis I bliver ved med at bruge jeres løsning på samme måde. Hvis det er flere år siden, I lærte at anvende jeres Zylinc-løsning, er noget af dette sikkert sket siden dengang:
- Jeres publikums foretukne kommunikationskanaler har ændret sig
- Jeres organisations måde at arbejde på har ændret sig
- Zylinc har indført nye funktioner, som kunne være rigtigt nyttige for jer
Tid – mangel på den – er den hyppigste grund til, at folk bliver ved med at arbejde, som de altid har gjort. Men tager I jer blot et øjeblik til at reflektere og få justeret jeres arbejdsgange til nutidens miljø, kan I ofte spare flere hundrede timer om året, og I kan sandsynligvis også komme til at yde endnu bedre service til jeres brugere.
Eksempel: Du er agent i et call center. Da I fik jeres Zylinc-løsning for tre år siden, udgjorde telefonopkald 99% af de henvendelser, I modtog. I dag kommer 25% af jeres henvendelser ind som e-mails, og 15% kommer ind via chat, men har jeres organisation fået opsat e-mail- og chatkøer, så I kan håndtere alle henvendelserne i jeres Zylinc-løsning? Hvis I stadig håndterer e-mail- og chathenvendelser separat, opnår I ikke alle fordelene ved unified communications.
Et andet eksempel: Du er teamleder i et call center. For få år siden krævede det manuelt arbejde at sende rapporter til ledelsen om dit teams performance. I dag kan du opsætte automatisk generering og distribution af rapporter. Du kan også sætte den samme rapport op til at blive sendt til forskellige modtagere med forskellige intervaller. Hvis du stadig sidder og stykker rapporter sammen manuelt, går du glip af nye funktioner der virkelig kan spare dig tid.
I en ny artikel på Zylinc unified help ser vi på tre scenarier, hvor en bank, en butikskæde og en kommune fik mere ud af deres Zylinc-løsning efter at de sammenlignede deres nuværende behov med deres oprindelige behov. Hvis I kan genkende jeres organisation i scenarierne, kan I nemt justere jeres Zylinc-løsning og gøre noget ved det.
Zylinc unified help er adgangsbeskyttet, men hvis I ser en tilmeldingsside, når I følger linket, skal I blot udfylde formularen, så giver mine gode kolleger på Zylincs administrationskontor jer hurtigt adgang.