Marvin, den førende svenske cloud-baserede kontakthåndterings- og UC-suite for Centrex og andre viruelle PBXer, er en del af Zylinc-gruppen.
Attendant console-applikationer
Marvin-produkterne udgør en stærk løsning, der er nem at bruge for den professionelle Centrex-bruger. De er baseret på Windows og CTI (Computer-Telephony Integration) og kombinerer avanceret funktionalitet og høj brugervenlighed. En lang række funktioner letter og rationaliserer arbejdsgangene, hvilket giver lavere driftsudgifter, øget produktivitet og større tilgængelighed.
- Marvin Switchboard Mini indeholder de grundlæggende funktioner, køstatus og genvejstaster der gør, at man kan arbejde hurtigere
- Marvin Enterprise Midi tilføjer avancerede funktioner, medarbejderoversigt og beskedmuligheder til en overkommelig pris
- Marvin Provider Maxi/Multi tilbyder øget produktivitet og kosteffektiv outsourcing til et ubegrænset antal organisationer
Brugerapplikationer
- Marvin Web: Medarbejderoversigt, beskeder, gæste- og telefoniadministration på inter- eller intranet.
- Marvin Groupware: Synkroniserer Outlook/Exchange, Lync og/eller Lotus Notes med Marvins medarbejderoversigt, beskeder og kalender.
- Marvin LDAP: Synkroniserer medarbejderoversigten men andre databaser. I kan tilgå Marvins medarbejderoversigt med enhver LDAP-klient.
- Mobile apps: Apps til Android and iOS. Søg i medarbejderoversigten, se kollegernes status og åbn/luk telefonen.
Selv-administration
- Web-baseret administration: Inkluderer grundlæggende systemadministration til opsætning og kontrol af licenser, supervision, og vedligehold af al software. Omfattende værktøjer til administration af brugergrænseflader, data i medarbejderoversigten og licenser.
Hosted PBX UC-software
- Medarbejderoversigter
- Beskeder: SMS eller e-mail
- Attendant-software
- Web Tools-kalendersynkronisering
- Active Directory-synkronisering
- MS Lync-integration
- Smartphone-apps
Kontakt os
Telefon: +45 7023 2328
E-mail: info@zylinc.com